Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

Thursday, May 27, 2010

D7FC Super Marbelous..!

Futsal..futsal..n futsal...
huhuhuhu this is my team since 2008...
aku start join team ni mase 2008... tu la seingat aku... aku kenal dorg kt Sport Planet ampng... time tu tgh kemaruk nk main futsal...so join je la mane team yg ade...

Mase aku join team ni aku still main ngn Bdak2 CIMB..tp tetap nk ade team lain...so aku pon diterima masuk.. mula2 join tu takut jgk... dorg ni pon hebat2 blake... so aku takut la kalo coach akan complain pasal pemainan aku...

Lame2..bdak2 team D7FC dpt menerima aku dgn seadaye.. huhuhu mmg best..bile aku da join ni aku rase eppi..sbb dorg ni mmg sporting...best sgt...

Eh lupe nk kenal kn.. Dr kiri yg duduk : Tini :: LA :: Mona :: Me :: and..... yang berdiri kt blakang plak Dr kiri : Bell :: Min :: Mek :: Mas :: Emma...

okay la..sambung sok la..nk titow la plak..jgn marah haaaa..

No comments:

Post a Comment